---> BESTELLINGEN GEMAAKT & VERZONDEN BINNEN 3 WERKDAGEN <---
---> GRATIS VERZENDING VANAF €75 BE - €100 NL <---

Algemene voorwaarden Think Happy

 

Opgesteld op 15/03/2024 te Hasselt.

 

Welkom bij Think Happy!  We streven ernaar om uw winkelervaring zo plezierig mogelijk te maken. Hieronder vindt u onze algemene voorwaarden die van toepassing zijn op uw aankopen op onze website www.think-happy.be

 

  1. Bestellingen

 

Door een bestelling te plaatsen bij Think Happy Juwelen, verklaart u dat u 18 jaar of ouder bent en akkoord gaat met deze algemene voorwaarden. 

 

  1. Prijzen en betalingen

 

De prijzen van onze producten worden vermeld in euro’s (€) en zijn inclusief btw. 

We behouden ons het recht voor om de prijzen op elk moment te wijzigen, maar dit heeft geen invloed op bestellingen die al zijn geplaatst en bevestigd. Latere prijswijzigingen geven geen recht op terugbetaling van het eventuele verschil. Productfoto’s zijn illustratief. Kleuren en afmetingen kunnen licht afwijken.

Think Happy maakt gebruik van Mollie als online betalingsprovider. Mollie is een zeer betrouwbare en veilige tool, die je toelaat om eenvoudig en zorgeloos online te betalen. In België kan je online betalen met Bancontact, in Nederland met IDEAL. 

 

  1. Verzending en Levering

 

3.1 Leveradres

Verzending wordt uitgevoerd naar het opgegeven afleveradres. Bij een eventuele foute ingave van het adres zijn de kosten om de bestelling opnieuw te verzenden voor rekening van de klant. 

U kan afhankelijk van het land kiezen voor verschillende verzendmethoden. U kan kiezen voor verzending via briefpost of verzending met track & trace. 

 

3.2 Briefpost

Opgelet, als je kiest voor verzending via briefpost is de verzending niet verzekerd en wordt de bestelling bij eventueel verlies niet vergoed. Verzending via Briefpost is tot dusver betrouwbaar gebleken, maar als je 100% zeker wil zijn, kies je best voor Track & Trace.

 

3.3 Track & trace

Als je voor Track & Trace hebt gekozen, zal je een track & trace link ontvangen op het ogenblik dat jouw bestelling is afgewerkt en overhandigd aan de partner (BPost). Je zal de Track & Trace link ontvangen op het emailadres dat je hebt gebruikt tijdens het bestellen, check even of je het juiste adres heb opgegeven anders gaat de communicatie verloren. Via de Track & Trace link kan je zien wanneer je bestelling zal geleverd worden.

Met Track & Trace is de levering van jouw bestelling gegarandeerd. Als jouw bestelling om welke reden dan ook niet zou toekomen, wordt deze opnieuw gemaakt en verzonden op onze kosten. 

 

3.4 Levertijden

We streven ernaar om uw bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Levertijden kunnen variëren afhankelijk van uw locatie, de gekozen producten en de gekozen levermethode.. We streven ernaar om uw bestelling binnen 3 werkdagen klaar te maken en te overhandigen aan Bpost, in drukkere periodes kan dit proces een paar dagen langer duren.

Zoals bepaald in  de wet “kopen op afstand” bedraagt de maximale levertijd dertig dagen, tenzij anders overeengekomen. Indien deze leveringsperiode niet haalbaar is, zal Think Happy de koper tijdig verwittigen en heeft de koper het recht de bestelling te annuleren, zonder bijkomende kosten. Eventueel reeds betaalde bedragen worden in dat geval binnen dertig dagen terugbetaald.

 

  1. Retouren

 

Op online bestellingen geldt het wettelijke herroepingsrecht. Je kan binnen 14 dagen je bestelling terugsturen op voorwaarde dat het armbandje zich in zijn oorspronkelijke staat bevindt. Opgelet, het herroepingsrecht is niet van toepassing op gepersonaliseerde armbandjes, zoals Morse armbandjes waarbij u zelf een woord en/of kleur(en) kiest.

Klanten die het herroepingsrecht wensen te gebruiken, moeten binnen 14 dagen na levering de retour aanmelden door een mailtje te sturen naar sarah.cremers@think-happy.be met vermelding van het ordernummer en het product of de producten die je wenst terug te sturen. 

Retouren moeten gestuurd worden naar onderstaande adres:

 

Think Happy

Pietelbeekstraat 46

3500 Hasselt

 

Enkel producten in originele staat worden geaccepteerd. Wordt in geen geval als retour geaccepteerd:

  • Gebruikte, vuile, beschadigde of onvolledige producten
  • Producten op maat gemaakt voor de klant
  • Versleten producten en/of producten waarvan het kaartje is verwijderd

 

De verzendkosten voor een retour zijn voor rekening van de klant. Bij eventueel verlies of schade wordt jouw bestelling niet vergoed of vervangen, ongeacht de gekozen verzendmethode. 

Het is aan te raden om gebruik te maken van een track & trace verzending. Je kan een verzendlabel aanmaken via de website van bpost (België) of PostNL (Nederland). Als je hiervoor kiest, stuur de track & trace link dan naar sarah.cremers@think-happy.be zodat we de levering van het retourpakket kunnen volgen. 

 

  1. Onderhoud

 

Elke Think Happy Bracelet wordt zorgvuldig met de hand voor jou gemaakt met kwalitatieve materialen. Om ervoor te zorgen dat jouw armbandje lang mooi blijft, raden we aan om het uit te doen als je gaat douchen en slapen. Je kan ook best contact vermijden met cosmetische producten, zoals parfum of zeep en poetsproducten.

 

  1. Klachten

 

Elke zichtbare schade en / of kwalitatieve beperking van een product of andere problemen met bijvoorbeeld de levering moet binnen 14 dagen worden gemeld via sarah.cremers@think-happy.be.

 

  1. Garantie

 

Krachtens de wet van 21 september 2004 van de bescherming van de klant met betrekking tot de verkoop van consumptiegoederen, heeft de klant recht op de wettelijke garantie van 30 dagen vanaf de datum van aankoop van de eerste eigenaar.  Bij Think Happy breiden we deze garantie uit tot 90 dagen vanaf de datum van aankoop.

 

7.1 Kwaliteitsprobleem melden

Als er binnen de termijn van 90 dagen kwaliteitsproblemen (fout, schade bij normaal gebruik) optreden, dient u contact op te nemen via sarah.cremers@think-happy.be. Gelieve het aankoopbewijs mee te sturen, alsook  een duidelijke beschrijving van  de kwaliteitsproblemen en indien mogelijk foto’s van het product of de producten, waarop de kwaliteitsproblemen duidelijk zichtbaar zijn. 

 

7.2 Ontvankelijke klacht

Indien uw klacht ontvankelijk wordt verklaard, zal u verzocht worden het betreffende product of de producten terug te sturen. De verzendkosten zijn voor rekening van de klant. Het product of de producten zullen afhankelijk van het kwaliteitsprobleem kosteloos hersteld of vervangen worden. 

 

7.3 Niet-ontvankelijke klacht

De  garantie is nooit geldig op gebreken die zijn veroorzaakt door ongelukken, nalatigheid, vallen, abnormaal of onjuist gebruik, gebruik van het artikel voor andere doeleinden waarvoor het is bedoeld, wijzigingen of aanpassingen aan het artikel, hardhandig gebruik, slecht onderhoud.  De garantie is enkel geldig voor de eerste koper en is niet overdraagbaar. 

 

Eventuele schade of kwaliteitsproblemen, die gemeld worden na 90 dagen vanaf de datum van aankoop, vallen niet onder deze garantievoorwaarden. Het  recht op gratis reparatie of ruiling zal dan ook ongeldig worden verklaard. 

 

7.4 Reparaties na garantieperiode

Na de garantieperiode van 90 dagen kunt u wel nog steeds gebruikmaken van onze reparatieservice. In dit geval dient u het beschadigde product op eigen kosten naar ons terug te sturen. Na ontvangst en analyse zullen we beoordelen of reparatie mogelijk is. Eventuele reparatiekosten en verzendkosten zijn voor rekening van de klant. Indien het product niet kan worden gerepareerd, zullen we u op de hoogte brengen en bespreken wat de mogelijkheden zijn. 

 

  1. Eigendomsrechten

 

De inhoud van deze site, inclusief tekst, logo’s, afbeeldingen, grafische afbeeldingen, gegevens en software, is het exclusieve eigendom van Think Happy en wordt beschermd door alle toepasselijke wetgeving. Foto’s en alle andere afbeeldingen mogen niet voor commerciële doeleinden worden gereproduceerd, overgedragen of afgedrukt.

 

  1. Privacy

 

Think Happy hecht veel belang aan jouw privacy. De site is toegankelijk zonder registratie van uw persoonsgegevens, tenzij u een aankoop doet. Uw persoonsgegevens zullen enkel gebruikt worden door Think Happy zelf voor onderneer de communicatie met betrekking tot uw bestelling. Je hebt de mogelijkheid om je in te schrijven voor de Think Happy newsletter. Je kan je op elk moment terug uitschrijven via een link in de newsletter.

We zullen deze informatie niet verkopen, delen of verhuren aan anderen of gebruiken op een manier die afwijkt van wat in deze verklaring wordt vermeld.

 

  1. Contact

 

Als u vragen heeft over uw bestelling, ons assortiment of andere zaken, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via sarah.cremers@think-happy.be. We staan klaar om u te helpen. 

Door onze website te gebruiken en aankopen te doen, stemt u in met deze algemene voorwaarden. Bedankt voor uw vertrouwen in Think Happy!

Met vriendelijke groet,

Het Think Happy Team

Updating…
  • Geen producten in de winkelwagen.